צמיחה באמצעות פיתוח עסקי


העסק שלך תקוע? סובל מתוצאות עיסקיות גרועות? אינספור ניסיונות כאלה ואחרים לשפר את הביצועים אך ללא הצלחה?

אני ניתקל פעם אחר פעם בבעלי עסקים, שיש להם מוצר או שירות מעולים, לעיתים מדובר אף בעסקים ותיקים שלא מצליחים להתרומם ולעלות לשלב הבא. וכולנו יודעים שעסק שלא צומח ולא גדל - זו ההתחלה של הסוף עבורו.

אז מה עושה את ההבדל בין עסק צומח לעסק בסטגנציה?
ההבדל הוא בבידול!

עסקים בצמיחה הם עסקים שידעו ליצור בידול. בידול אל מול המתחרים שלהם. הבידול גורם ללקוח ותיק לשוב אלייך פעם אחר פעם ולהיות השגריר הכי טוב שלך. הבידול הוא זה שגם מעניק לנו פלטפורמה להבלטה שלך אל מול האחרים - לניצוץ הזה שגורם ללקוח מתעניין להפוך ללקוח שקונה וסוגר עסקה.

בעלי עסקים רבים נשאבים לשוטף ועושים פעם אחר פעם את מה שהם יודעים ומכירים. המוכר והידוע מייצר תוצאות מוכרות וידועות. אבל עכשיו הגיעה העת לתוצאות חדשות. לביצועים חדשים. ליעדים חדשים והצלחות חדשות.

איך עושים את זה? אני נשאל בכל פעם מחדש. 

בעלי עסקים נדרשים לכל כך הרבה כובעים: כובע השיווק. כובע המכירות. כובע נותן השירות/מוצר. כובע המגייס. כובע המנהל כספים ועוד כהנא וכהנא. ריבוי המשימות מוביל לא אחת, להזנחה של תחומים חשובים. לפעמים בשל חוסר ידע, או בשל חוסר עניין להתעסק בזה ובריחה לתחומים המוכרים והנוחים והתוצאות? בהתאם לחולייה הכי חלשה בעסק שלך.
בדיוק בשביל זה אני כאן עבורך.

שמי גדעון יניב בן 55 . בשלושת העשורים האחרונים שימשתי במגוון תפקידי ניהול וכעצמאי טיפלתי במותגים וחברות רבות במשק . כאשר גולת הכותרת היא כמנכ"ל משותף בקבוצת הפרסום אדלר חומסקי וכמנכ"ל ארומה תל אביב ואירופה . ליוויתי זכיינים ברכישה של זיכיונות הקמתי סניפים ועסקתי בסחר תפעול ורכש ובניהול ממוקד בכל יחידת רווח ברשת.

כל אלו מבדלים אותי מיועצים אחרים, שבאמתחתם ניסיון ברמה התיאורטית ולא המעשית. רק מי שניהל בפועל רשת קמעונאית מובילה וניהל אסטרטגיה ושיווק של החברות המובילות בישראל והוביל עסקים וארגונים לפריצות דרך משמעותיות ולתוצאות יכול להוביל גם אותך בבטחה למקום שאליו אתם רוצים ללכת.


אז מה נדרש?
1. להגיע לתובנה שהעסק זקוק לשינוי . 

2. להבין בצורך בסיוע חיצוני

3. חוזרים לבסיס ומכינים את התשתיות הנדרשות לשינוי (גם אם נדמה לנו שאנחנו יודעים הכל וותיקים בתחום וכו) 

• ניתוח פנימי של העסק שלנו ואיתור החולשות והחוזקות שלנו

• ניתוח של השוק שבו אנחנו פועלים - המתחרים שלנו, איתור החולשות והחוזקות שלהם.

• ריכוז מידע על הלקוחות שלנו , הרגלי צריכה , נאמנות וכו 

• חידושים טכנולוגיים 

• הערכת מצב התשתיות השיווקיות שלנו: האם הן ערוכות ומתוחזקות כראוי לזמן הנוכחי ? האם הן משיגות תוצאות? מה הצעד הבא? מתי לאחרונה יזמנו שיווק ומה היו תוצאותיו ?

4. כאן אני נכנס לתמונה !
א. נבנה תוכנית עבודה מקיפה מוגדרת בזמן וישימה.

ב. נאתר ביחד הזדמנויות ומנועי צמיחה חדשים ונבין כיצד נוכל להשתמש באופן מיטבי במשאבים הקיימים לפיתוח העסק . 

ג. נפתח את עולם התוכן של העסק במטרה להעמיק את הקשר עם לקוחות קיימים ולגייס לקוחות חדשים .

 ד. נפתח את שיתופי הפעולה במטרה לקצר תהליכים בגיוס לקוחות ופיתוח מוצרים חדשים .

בשורה התחתונה : בכדי להזניק את העסק או החברה שלך קדימה עליך להקדיש לכך את המשאבים הנדרשים . קודם כל מדובר בהקדשת הזמן הנדרש לפיתוח העסק . עצם קיומה של פגישת עבודה שבועית שדנה בתכנון מול ביצוע של עושה לא פעם את ההבדל בין תקיעות לצמיחה . 

אז למה להמתין ?! פגישת היכרות ראשונית ללא תשלום. והקפה ? עלי . חייגו: 0508885552 גדעון